pondělí 17. září 2012

LA ROCHE-POSAY, HYDREANE: ZATÍM JEDINÝ BB CREAM, KTERÝ MŮŽEME DOPORUČIT

Většina dobrých kosmetických značek měla už dříve ve svém sortimentu nějaký kolorovaný hydratační přípravek, ale masivní asijské invazi BB Creamů (BB = Beauty Balm) se nedá vzdorovat, a tak se přebaluje a přejmenovává, aby české zákaznice našly na pultech vytoužené označení "BB". Zatím prakticky jediný v ČR prodávaný BB Cream, který na nás udělal dobrý dojem, je Hydreane od La Roche-Posay. 

Beauty in Prague INFO: Je lehký, voní trochu zvláštně lékárensky, nanáší se dobře, zasychá až po několika vteřinách, a tak máte možnost s ním na pleti pracovat. Vyhovuje všem typům pleti, je nekomedonní a jeho hlavní předností je, že na obličeji i těle vypadá skvěle. Krycí schopnosti jsou sice minimální - mějte po ruce korektor, ale vyrovnává odstín i povrch pleti, vypadá výborně na fotografii i na přímém slunce, vydrží poctivých 5-6 hodin beze změny, kdykoli ho můžete znovu aplikovat, protože se na pokožce nehromadí. Jde zkrátka o skutečný Beauty Balm, který zkrášluje. Prodává se ve dvou variantách: světlejší Light má růžový podtón a může z obličeje odčerpat trochu života, zatímco Medium prozáří výraz, dodá zdravý look a celkově je univerzálnější a barevně vyhovuje i hodně světlé pleti. Ve vybraných lékárnách za 380 Kč. 80%   




4 komentáře:

  1. Chystám se ho vyzkoušet, ta cena mi na lékárnu navíc nepříjde tak hrozná ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. urcite zkuste, doporucujeme, je to takovy bezproblemovy produkt, zatim sedi vsem, kteri ho zkusili

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze :-). Taky jsem vyzkoušela ze vzorečku (Light) a dnes jsem si koupila plné balení. Používám tedy pod něj svůj denní krém , pak až BB a následně přepudruji. Jsem bledule, ale odstín ladí. Mám smíšenou až suchou pleť, během dne žádné pnutí ani nadměrný lesk. Na jiných blozích píšou, že žmolkovatí, s tím jsem se nesetkala. Za sebe zatim můžu doporučit! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si zatím byla také jen pro vzoreček, ale chystám se pro plné balení. Pořád jsem totiž čekala, až bude BB cream i v lékárnách (doufala jsem ve značku Avéne, ale i La Roche Posay mám ráda). A akt myslíte, že se ten medium hodí i pr světlejší pleť? Mně light, který mám v tm vzorku, vyhovuje, ale touhle recenzí jste mě trochu zviklaly, jestli si nekoupit ten, který rozzáří. Ale mám strach, abych nevypadala jak v masce a nebyl moc oranžový a tmavý...

    OdpovědětVymazat