pondělí 10. října 2011

NARS: UVEDENÍ ZNAČKY NA ČESKÝ TRH

Raketový start a vývoj značky Nars nemá v kosmetickém průmyslu prakticky obdoby. Úspěšný make-up artista Francois Nars vytvořil v roce 1994 kolekci 12 rtěnek pro obchodní dům Barneys v New Yorku a produkty v pogumovaném balení a s obsahem výrazných barevných pigmentů okamžitě zmizely z pultů. Od té doby následoval raketový vzestup směrem ke kosmetickému Olympu. V minulém roce patřila značka Nars v USA mezi 10 neúspěšnějších a její sortiment čítá více než 400 produktů. Česká republika je nyní jednou z mála zemí v Evropě, kde lze Nars nakoupit. Ve svém sortimentu ji exkluzivně nabízí Sephora.

Beauty In Prague INFO: Zúčastnili jsme se uvedení značky na český trh, které se konalo v Sovových Mlýnech na Kampě. Představit ho přijela evropská ředitelka značky Helena Sampson, jež charizmatickým způsobem vedla celou tiskovou konferenci, a pravá ruka Francoise Narse, make-up artista David Scheffen, který se předvedl v akci. Za Čechy pak značku přebírá manažerka Barbora Zelená.







Žádné komentáře:

Okomentovat