![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjF29ppKwsl5PVuUWNRH6QpBL62DzEmiuTCP0RYUx5YmVtVV0HLa3nyOz-f9WxcfkMmUSDhNWOgz-nd9CtBCp0_qG5Mz6yfjk6trgCKVYE943PklbjRem4s7RJanPTJmfOvoUshKnR6ig/s200/1924_Schaumpon_pboxx-pixelboxx-101967_72dpi_425H_425W.jpg)
Zakladatel společnosti Hans Schwarzkopf uvedl svůj první produkt roku 1903. Jednalo se o ve vodě rozpustný práškový šampon s dnes tak dobře známou "černou hlavou" na obalu. O 24 let později uvedl na trh absolutní novinku, tekutý šampón, a následně získal i patent na první kondicionér. Prvenství pak bylo ještě spousta: první volně prodejný nealkalický šampon, první trvalá zastudena, první šampon v tubě (pamětníkům dobře známá Schauma Créme), první lak na vlasy (předchůdce dnešního Taftu) a mnohé další inovace.
Z našeho pohledu vyniká společnost Schwarzkopf oproti svým konkurentům a především vůči svému největšímu rivalovi, koncernu L'Oréal, prezentací produktů a jejich konečným efektem. L´Oréal nabízí elegantní reklamy, textury, parfemace a obaly s příjemným a lesklým výsledkem, jak je dobrým a někdy lehce nudným zvykem francouzských kosmetických novinek. Schwarzkopf se snaží působit reálně, seriózně, barevně, někdo by snad řekl německy "echt".
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgktuZUc_HYso92edxSZN_CHwI7MvSFdJszLyCQ2_twSDbYi5Rf8jOueuj0swBo2V3h7YjLdYG-NkTLadg3d8uj6LE5D6y8MFxv7tJV5vqnbPUmYuhvQbMuhxX5hqZ141XBzMu11DvYUg/s320/Style_Shifters_Anica_05.jpg)
Beauty In Prague INFO: Aktuálně testujeme nový styling OSIS+ Style Shifter. Více informací přineseme následující týden.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhgW_54F2HGWqGs4mW-5YQZE0vO4h1RNgVJWhN2OQk1w365LtcJ4xD7_zcbV5WVec0TyClMJiwfVgpOtTFEBUUl3zm0aNDq9F7eJk6LdlKIuSoOjtyTlJBt50hjh5psApQCuec-CCtDrA/s640/refresh_dust.jpg)
Více inspirace od OSIS včetně postupů na: http://www.schwarzkopf-professional.cz/produkty/styling/osis-reloaded/hero-products-slider/
Žádné komentáře:
Okomentovat