pondělí 28. listopadu 2011

GOLDWELL: OPOMÍJENÁ KVALITA

Společnost Goldwell založil roku 1948, tehdy 27letý, Hans Erich Dotter. Tato původně německá společnost v součastnosti patří tokijskému koncernu KAO Corporation. Ten do ní v minulých letech zainvestoval mnohamilionové částky, a to především do oblasti rozvoje, výzkumných pracovišť a nejmodernějších technologií.


Vše začalo vývojem emulze, jež získala jméno Goldwell Ideal. Zdánlivě nevinné jméno dalo později název celé značce, jejímž cílem je nabízet kvalitní kadeřnický sortiment exkluzivně pro profesionály. Účesová tvorba 50. a 60. let minulého století pak významně přispěla k dalšímu rozšíření značky. V módě byly vyčesané účesy àla Brigitte Bardot a pro zafixování tohoto účesu bylo třeba obrovské množství laku. Právě ten byl tehdy star produktem značky Goldwell. Postupem času se vyplatila investice do nejmodernějšího vybavení, přístrojů a výzkumu. Cílem bylo vytvořit lak na vlasy pro každodenní práci v salonu. Z této snahy vzešel další hit - aerosolový Spruhgold. Na konci 60. let  byl Goldwell nejmodernějším a největším producentem fixačního laku a kadeřnického vybavení v Evropě. Později, roku 1976, získala společnost uznání i na kadeřnické profi scéně. Vznikla první a jediná trvalá na světě, která se při kontaktu se vzduchem měnila v pěnu. Mimochodem pěnová objemová trvalá s názvem Trendline je nesrovnatelně lepší než její konkurenti z dílen gigantických společností i dnes. Společnosti Goldwell si sama vysloužila pověst inovátora. 


Integrace Goldwell do Kao Corporation otevřela nové perspektivy a příležitosti pro bezpečnou budoucnost. Kao postavil Goldwellu nové vývojové centrum, s více jak 100 pracovními místy pro vědce, a posílil strategii ve školení kadeřníků v Německu a Evropě. Produkty jsou až dosud vyráběné pouze pro profesionální kadeřníky. Drogériový prodej nebyl nikdy plánován.


Je dobré vědět, že Čechy a Slováky opomíjená značka Goldwell může směle konkurovat zavedenému L´Oréalu či Schwarzkopfu. 







Žádné komentáře:

Okomentovat