středa 1. února 2012

KONEC HELENY RUBINSTEIN ?

Kosmetické společnosti po celém světě hledají slavné tváře, které naplní motta kampaní a tím dopomůžou ke zvýšení prodeje. Televizní reklamy jsou plné hereček, herců, zpevaček, modelek a modelů. Jako "zářný" příklad spolehlivě funguje koncern L´Oréal. Není snad pop ikona, která by si ve spotech s chutí nebarvila vlasy barvou za 100 Kč, nezažívala slastné chvíle při promazávání těla pečujícím mlékem nebo nás umělými řasami nepřesvědčovala ke koupi zázračné řasenky. Celebrity zkrátka prodávají produkty neskutečnou silou a mediální masáž procento úspěšnosti jen zvyšuje.

Demi Moore byla hezkou řádku měsíců ikonou pro slavnou kosmetickou značku Helena Rubinstein (zpaměti jsme napočítali minimálně 8 kampaní) a upřímně řečeno před ní nešlo utéct. Krémy, séra, řasenky, líčidla - tam všude byla pouze a výhradně ona. Uvedení někdejší novinky Prodigy v základním zeleném provedení znamenalo pro značku Helena Rubinstein okamžitý, celosvětový a masivní hit. A bylo to právě řádně ale vkusně vyretušovaná Demi, komu se, i přes nesporné kvality produktu, přičítaly velké zásluhy. Následoval bezpočet řasenek, reedic krémů, ucelených kolekcí dekorativní kosmetiky, a vše šlapalo jak má. Píše se rok 2012 a vše je jinak. Podle oficiálních informací dostala Demi Moore z neznámého důvodu padáka a HR dosud nepředstavilo novou tvář, na kterou by klientky slyšely přinejmenším stejně. V únoru vstupuje na trh nové bílé Prodigy (o kterém jsme již informovali - článek naleznete ZDE) a jeho budoucnost, resp. celosvětová vizuální kampaň, není vůbec jistá. Celá inovovaná řada se totiž zatím prezentuje jen vizuály samotných produktů, umístěných v laboratoři. Pokud není známá tvář, není ani velký obnos na reklamu. Nezbývá než čekat na novou tvář, což potrvá minimálně několik měsíců. Doufejme, že se značka alespoň na našem trhu díky absenci mediálního tahouna zcela neutopí, byť spolu s Lancomem patří mezi nejprodávanější v republice.

Žádné komentáře:

Okomentovat