neděle 29. ledna 2012

GIORGIO ARMANI MÍŘÍ DO PRVNÍ LIGY

S rokem 2012 chystá módní gigant Giorgio Armani velké změny v koncepci svého kosmetického sortimentu. PR zástupci této značky hlásí, že do několika let by jejich sortiment měl konkurovat značce Chanel. Čeká nás proto masivní reklamní kampaně, výrazné rozšíření sortimentu a především zdražení jednotlivých produktů ...


Prozatím přichází na trh jarní kolekce dekorativní kosmetiky, která nijak nevybočuje ze standartu. Tváří kampaně je opět "umělohmotná" Megan Fox, opět umocněná masivní retuší. První nárůst produktové řady zaznamenaly pečující přípravky Regenessence. Loni si odbyl premiéru první set sér proti vráskám a letos, konkrétně od února, přibudou hutnější verze krémů na obličej a oční okolí (Regenessence High Lift). Ještě v první polovině roku 2012 se dočkáme nových verzí pánských i dámských vůní GA, které by měly oslovit i náročnější klientelu, jež nevyhledává jednoduché a líbivé parfémy. Jak bude vypadat další expanze a útok na peněženky koncivých zákazníků zatím není známé.


Podrobné recenze všech zmíněných novinek přineseme v následujících týdnech.





Žádné komentáře:

Okomentovat