neděle 22. ledna 2012

L´ORÉAL PROFESSIONNEL, SÉRIE EXPERT: NOVÁ STRATEGIE ZABRALA

L´Oréal Professionnel se rozhodl v červnu roku 2011 reagovat na internetový prodej. On-line obchody nebo třeba Aukro ve snaze nabízet co nejdostupnější produkty kupují většinou nejrůznější verze v zahraničí. Dlouho tomu tak bylo i u šamponů Série Expert. Z této řady na našem trhu byly k dispozici velikosti šamponů 250ml a 1500 ml. Obchody velmi chytře zavedly i velikost 500 ml, s praktickou pumpičkou za cenu shodnou s malým (250 ml) balením. To se nelíbilo především kadeřnickým salonům, které tento krok znevýhodnil a snižoval zisky v prodeji.


Jako odvetu L´Oréal zavedl oficiálně 500 ml verzi, ale pouze u vybraných produktů, Vitamino Color (barva), Volume Expand (objem), Absolut Repair Cellular (velmi suché vlasy - s novou technologií), Force Vector (lámavé) a Lumino Contrast (melír). Tento krok byl velmi chytrý a nastavená cena za produkt se přiblížila k ceně nabízené na internetu. L´Oréal na prodejní úspěch zareagoval uvedením dalších produktů od měsíce února 2012. Ke stávajícím pěti šamponům tak přibude Intense Repair (suché vlasy) a jeden z hůře prodávané řady Liss Ultime (uhlazení). Cílem je prý respektovat různé potřeby žen a nabídnout pro jejich specifické potřeby specifické produkty za dostupnou cenu. Cena za 500ml zůstává stejná - 340 Kč.





Žádné komentáře:

Okomentovat