Zakladatel společnosti Hans Schwarzkopf uvedl svůj první produkt roku 1903. Jednalo se o ve vodě rozpustný práškový šampon s dnes tak dobře známou "černou hlavou" na obalu. O 24 let později uvedl na trh absolutní novinku, tekutý šampón, a následně získal i patent na první kondicionér. Prvenství pak bylo ještě spousta: první volně prodejný nealkalický šampon, první trvalá zastudena, první šampon v tubě (pamětníkům dobře známá Schauma Créme), první lak na vlasy (předchůdce dnešního Taftu) a mnohé další inovace.
Z našeho pohledu vyniká společnost Schwarzkopf oproti svým konkurentům a především vůči svému největšímu rivalovi, koncernu L'Oréal, prezentací produktů a jejich konečným efektem. L´Oréal nabízí elegantní reklamy, textury, parfemace a obaly s příjemným a lesklým výsledkem, jak je dobrým a někdy lehce nudným zvykem francouzských kosmetických novinek. Schwarzkopf se snaží působit reálně, seriózně, barevně, někdo by snad řekl německy "echt".
Pokud pak existuje konkrétní segment, který je třeba vypíchnout, je to profesionální divize stylingových produktů Schwarzkopf. Ze zákulisí přehlídek nebo módních story víme například o nepostradatelnosti laků na vlasy. Restartovaná řada OSIS+ přináší svěží kampaň, barevně nafocené vizuály, hravost a příjemnou dávku punku. Vážíme si spolehlivosti produktů i odlišné civilnější tváře značky. Přinášíme fotografie nového stylingu; a komu obrázky nestačí - je tu návodné video.
Beauty In Prague INFO: Aktuálně testujeme nový styling OSIS+ Style Shifter. Více informací přineseme následující týden.
Více inspirace od OSIS včetně postupů na: http://www.schwarzkopf-professional.cz/produkty/styling/osis-reloaded/hero-products-slider/
Žádné komentáře:
Okomentovat