neděle 13. listopadu 2011

GHD: ZLATÉ PŘEKVAPENÍ



Ve čtvrtek 3. 11. byla v Siddharta Cafe pražského Buddha Bar hotelu představena vlasová značka ghd. Založena ve Velké Británii před deseti lety, se dnes pyšní pověstí profesionální špičky mezi žehličkami (v terminologii ghd "stylery") na vlasy. Česká republika je první zemí Východní Evropy, kde sortiment ghd najdete. My jsme měli možnost testovat styler Gold Classic po dobu dvou měsíců a přinášíme první dojmy.  


Značka ghd byla vytvořena primárně pro profesionální kadeřníky. Její produkty pravidelně naleznete na stránkách prestižních módních a beauty časopisů, módních přehlídkách a při focení fashion story. Jejich portfolio čítá bezpočet designových žehliček, fénů na vlasy, hřebenů, kartáčů a ochranného stylingu (v ČR je sortiment prozatím omezen na žehličky, ale v dohledné době bude rozšířován).   

Beauty In Prague INFO: Hlavní předností věhlasných žehliček na vlasy jsou zabudované keramické ohřívače a zaoblené žehlící plochy. Ty navíc nejsou staticky zabudované do ramen žehličky, ale jsou instalovány pohyblivě tak, že se vlasům při jejich úpravě přizpůsobí (fungují na podobném principu jako pohyblivé hlavy holicích strojků). Tento systém oceníte především při vytváření vln, které jsou vždy precizní a bez "amatérských" záseků a kousanců na vlasech. Styler totiž klouže po pramenech naprosto plynule a rovnoměrně. Ať už se chystáte žehlit nebo kadeřit, je styler uživatelsky maximálně příjemný a zacházení s ním je jednoduché a účinné. Díky konstantní teplotě žehlících ploch vlasy nespálíte a práci vám pak ještě zjednoduší ultralehké tělo žehličky. Součástí produktů je i ochranný kryt, který jednoduše nasadíte přes konce vrchních částí žehličky, což oceníte, pokud se produkt chystáte přenášet. Na cestách i doma vás pak potěší dvě další maličkosti. Žehlička se automaticky přizpůsobí jakémukoli elektrickému napětí, a pokud svůj pracovní den trávíte přemýšlením, jestli jste doma žehličku vypnuli, můžete si oddechnout. I to umí sama. Po 30 minutách, kdy není používána, se sama chytře vypne. Ke každé nové kolekci produktů ghd (do roka jdou na trh až čtyři) získáte i cestovní pouzdro, obvykle v lehce kýčovitém provedení. Stylery ghd 100%; balení, pouzdro 20%    

Na náš trh vplouvá osvědčená zlatá verze Gold Series (jejíž tváří je česká modelka Iva Frühlingová) a premiérově rudá řada Scarlet. Na tu láká zpěvačka Katy Perry v kampani, jíž připravil David LaChapelle. Až budete psát Ježíškovi, svůj vysněný model si vybete na: http://ghd.salonpro.cz






















Žádné komentáře:

Okomentovat