Vše začalo vývojem emulze, jež získala jméno Goldwell Ideal. Zdánlivě nevinné jméno dalo později název celé značce, jejímž cílem je nabízet kvalitní kadeřnický sortiment exkluzivně pro profesionály. Účesová tvorba 50. a 60. let minulého století pak významně přispěla k dalšímu rozšíření značky. V módě byly vyčesané účesy àla Brigitte Bardot a pro zafixování tohoto účesu bylo třeba obrovské množství laku. Právě ten byl tehdy star produktem značky Goldwell. Postupem času se vyplatila investice do nejmodernějšího vybavení, přístrojů a výzkumu. Cílem bylo vytvořit lak na vlasy pro každodenní práci v salonu. Z této snahy vzešel další hit - aerosolový Spruhgold. Na konci 60. let byl Goldwell nejmodernějším a největším producentem fixačního laku a kadeřnického vybavení v Evropě. Později, roku 1976, získala společnost uznání i na kadeřnické profi scéně. Vznikla první a jediná trvalá na světě, která se při kontaktu se vzduchem měnila v pěnu. Mimochodem pěnová objemová trvalá s názvem Trendline je nesrovnatelně lepší než její konkurenti z dílen gigantických společností i dnes. Společnosti Goldwell si sama vysloužila pověst inovátora. Integrace Goldwell do Kao Corporation otevřela nové perspektivy a příležitosti pro bezpečnou budoucnost. Kao postavil Goldwellu nové vývojové centrum, s více jak 100 pracovními místy pro vědce, a posílil strategii ve školení kadeřníků v Německu a Evropě. Produkty jsou až dosud vyráběné pouze pro profesionální kadeřníky. Drogériový prodej nebyl nikdy plánován.
Je dobré vědět, že Čechy a Slováky opomíjená značka Goldwell může směle konkurovat zavedenému L´Oréalu či Schwarzkopfu.





Žádné komentáře:
Okomentovat